Seg som aldrig förr

Rubriken säger allt!! Både lördag och söndag har jag tagit det lungt
och idag har jag också tagit det lungt! Jag var i stan med Rasmus idag
jag hittade en MASSA KUL!! :D
Ett par skor, tre tröjor, strumpbyxor och lite smått!
GLAD

Det hände något sjukt på tunnelbanan nyss också!!
Jag och Rasmus var påväg hem och då mötte vi på
Malin och Daniel.... Sen när vi satt på tunnelbanan
började folk ta av sig byxorna och bara lämnade de
till en kille vid varje station.. SJUKT?
Det måste ju ha varit uppgjort. De som
tog av sig byxorna sa.. "skulle du kunna ta
mina byxor, jag behöver inte de" sen gick de av
tunnelbanan utan byxor!!!?


(jättesuddig bild)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0