Grattis!!

Idag fyller min bästa vän Denize 19 år! Det är så kul att vi kan fira ihop
såhär efter ca 12 år.!! Ett stort grattis till min söta underbara vän!!! Dagen har varit bra,
jag var ledig och passade på att fixa det sista i mitt rum. Jag hann gå
runt lite inann i stan inann jag tränade på friksis på Sveavägen. Aerobics 2,
det var stört kul men också asbra konditionspass. Man blev så uppiggad efter
passet, det var mer ett danspass än ett aerobicspass, perfekt för mig! Efter
det så mötte jag upp födelsedagsbarnet och vänta på att hon skulle sluta så
gjorde vi sällskap hem. Hemma väntade pannkisar.
Födelsedagsbarnet.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Denize

Tack min bästa vän!! du är bara för söt :) love you <3<3

2011-09-29 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0