Herregud.

Dagen har inte börjat bra, jag vaknade vid halv tio och det första som utmärker sig
är en av mina visdomständer som värker. När jag går upp till vardagsrummet lite glad
sådär slår jag i handen i väggen i all hast. När jag ska lägga i russin i gröten så följde
hela russinpaketet med ner i gröten, faaaail. När jag ska hjälpa till med att fixa sommar-
däck så inser jag att mina älskade gummistövlar är trasiga så då ville jag inte vara med
längre. Nu ska jag in till stan för att hänga med min fina vän, sedan ska vi träna. Gogo!!
Hoppas ni alla får en bättre start på dagen än vad jag fick, tjiiiing!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: william

söt header & bra t-shirt:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Black Widow" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-04-08 @ 11:39:00
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0