Äre party eller?

Medan alla (många) är ute och gör stockholm osäkert ligger jag i min
sköna säng med nya lakan. Jag har haft en alldelses perfekt kväll, god,
middag, häng med päron, tittat på är du smartare än en femteklassare
och insett hur lite jag kunde så jag kände mig lagon misslyckad. Jag städade
det sista nu innan jag gick och la mig och det slutliga resultatet blev, 4
kassar med kläder och sånt som ska slängas och så fick vi en nöjd tjej
på det. Nu ska jag se en film och njuta av att jag inte är inne på en nattklubb
med drinkluder, svettiga killar och långa köer. Det uppskattas ibland men inte
alltför ofta nu för tiden. Tjing på det partypeople!!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0