Roadtrip

Det blev ett skivstångs pass idag vid 12, efter det drog jag runt i stan
ett litet tag för att fördriva tiden. Åkte till jobbet och åt lunch och hängde
lite där innan jag började. Alla som jobbade var aströtta och bara
skrattade hela tiden, då gick det fort att jobba.
Nu har jag packat inför
imorgon. Jag och två små flickor drar på en liten roadtrip. Vi åker vid
halv 10 imorn, första stoppet är Norrköping där vi ska kolla in staden
i allmänhet. Det gör vi för att jag och Carro kanske ska plugga där i
höst så det kan vara kul att se vad man får för intryck av staden.
Sedan drar vi vidare till Linköping som ligger 40 min därifrån, vi
vill checka in staden och hälsa på några grabbar som bor där. Det blir
fest och vi stannar till söndag. Tjohej vad det ska bli kul. Tjing!!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0