Min helg i Karlstad

Sådär ja, nu är jag hemma igen efter helgens roligheter. Jag har varit i Karlstad
med familjen. Vi kom dit vid ett skulle jag tro, åt lunch i solen och gick runt i den
lilla staden. Sedan var det dags för fixning, anledningen till att vi var där var för
att min kusin fyllde 30 år så det var party. Kvällen var jätterolig, god mat, lekar,
dans och massa skoj. Många killar kallde mig Molly hela kvällen för att dem tyckte
att jag ver lik Molly Sanden (vet inte om jag håller med riktigt..), men det var iaf
en lyckad kväll. Imorse åt vi god hotellfrukost, innan vi åkte hem åkte vi förbi min
faster på en fika. Nu ligger jag i sängen och vill dra täcket över huvudet, over and out.
Tjing!!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0