Skönt trots allt..

Det var skönt att komma hem till sitt lilla hus, roligt att visa allt man köpt.
Jag ville egentligen inte hem alls, så tråkigt här hemma. Kändes som att
jag inte hade något roligt att komma tillbaka till (förutom vänner) och
då blir man ju lite ledsen. Tillbaka till vardagsrutiner är inget jag ser
framemot, men jag får tänka att det börjar bli sommar och sådär.
Det där med shoppingen.. blev lite chockad själv att det var så pass
mycket ändå, 7 par skor..
Nu har jag sovit lite i soffan och ska snart äta. Jag har ett litet beslut att
göra tills innan jobbet imorn, men det ska nog lösa sig. Det ska bli skönt
att träna igen, har lite spring i benen trots all gång i London. Tjiiiing.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0