Nu då?

Idag va det sista dagen i skolan innan lovet,
det ska bli otroligt skönt att få lov! Jag har varit sjuk
ganska mycket den här terminen, inte kul. Men skolan har
gått ganska bra. Jag är fortfarande ledsen över vad som hände
för en vecka sen, var tvungen att ändra på hela lovet. Men men..

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ta en lång dusch, titta tv och Paradise!
Idag i skolan fick jag en mandarin och choklad av engelska läraren
för att jag hade varit på varenda engelska lektion! HAHA!
Jag och Malin fick också TVÅ biobiljetter var som vi ska använda på
lovet, ser framemot ett par biobesök!



PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Okejokej, svarar på kommentarer men ska snart åka till pojkvännen.



Haha eller hur ;)

2009-12-17 @ 20:18:54
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Malin

jag ser också fram emot biobesöken :)

2009-12-17 @ 20:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0