Tankar..

Om en vecka, om 7 dagar fyller jag 18 år. 18 hela år. Det känns verkligen
som om jag följer med i åldern, ibland är mina tankar precis som de vuxnas
och det känns roligt men det kanske inte alltid är det bästa för omgivningen.
Jag kanske är helt ute och cyklar men aa.. Vi säger att jag inte tycker om att
prata om mina innersta känslor och tankar på en "öppen" plats så är det mitt
val om hur jag vill framföra vad jag känner, inget man kan ändra speciellt
mycket på. Jag har planer på att lära mig vissa saker, men de sakerna ska gör
jag inte bara för mig (men mest). Jag väljer de jag vill prata med, jag vill vara
personlig och lita på de jag pratar med. Dumt inlägg men jag är lite förvirrad över
mycket men det är på väg att bättras (säker för att jag vill)!
Alla tolkar saker olika.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0