Lycklig

Jag är en riktigt glad tjej just nu. Mycket är tråkigt, sorligt och oförståligt men jag är så glad just nu. Igår va det
tjejkväll igen, vi satt och skrek åt Eric Saade. Idag jobbade jag 13-17 sen mötte jag Denize. När jag kom hem
stod det en ny bil på parkeringen, äntligen!!! Den är så söt, passar mig och mami perfekt.
Men tillbaka till att jag är glad, jag har ju fått nytt jobb med bra lön, kirrat körkort, löst saker med vänner och sen har jag nu fått tillgång till en ny bil som jag typ delar med mami. WIIIE!!!! Mer saker är ju grymma, en hemlig sak och sen att jag snart tar studenten och drar till Magaluf, gaaah! Kan man ha det bättre?
GLAD!!!

Lite långt inlägg..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0