Det var party igår

Oj, idag är jag trött. Jobbade igår på dagen efter att ha sovit 6 timmar, då var jag pigg och glad. Efter jobbet skyndade jag mig till Joy där vi fixade oss i stress för att komma i tid till förfesten där vi skulle fira en kille som fyller 20 idag. Men när vi ska dra så får vi reda på att vi kan komma senare så vi sätter oss på en freaking sportbar och tar ett stort glas öl tillsammans med alla killar och med all fotboll. Kvällen var riktigt bra, mycket dans såklart. När jag kom hem somna jag på fem sekunder, då var jag trött och helt död.

Nu har jag varit vaken ett tag, druckit islatte men tänkte dra ut i det fina vädret snart, hoppas trollet orkar sig med! Ha en fin söndag. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0