Ett nattis om dagis

Ett nattbloggsinlägg om dagen. Jag gick upp vid 7 imorse och
var rädd att klockan inte hade ställt om sig själv på iphonen
men det hade den banne mig. Jag tog bilen till jobbet för att
jag var sen. Jobbade till fyra, trolli kom och vi handlade våfflor
och allt som hör till. Två små flickor rullade in hos mig lite senare
och då mumsade vi i oss våfflor, mumma. Vi fixade oss för att
dra på skiva. Det var kul, men vi alla var sega och nyktra. Jag
missade sista tåget hem så det tog ytterligare en halvtimma att
komma hem, kuuul. Nu ska somnar jag, godnatt och lite tjing!!
Jag är så trött så vet inte varför jag la upp dessa
bilder, hahah. Tjing på det vill jag säga!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0