Hej halsfluss

Igår var jag ett vrak hela dagen. Vaknade 6 på morgonen med
sjukt ont i halsen, sov ett litet tag innan jag och pappa åkte till
vårdcentralen och tittade upp vad som spökade i halsen. Läkaren
hann ju knappt titta in innan han bah: HALSFLUSS. Man ser de vita
blodkropparna, eeuw. Penicillin tack. Jag låg i sängen och sov nästan
hela dagen, hade så hög feber. Sov dåligt inatt men nu är febern
borta. Vaknade vid 5 imorse av att hela sängen och hela jag var
dyngblöta så var tvungen att byta lakan och grejer. Tror jag svettades
ut febern, ordagrant. UUUSCH.
Idag känns det lite bättre, har legat i soffan, inte så trött. Tittat på
SATC och spelat spel med bror som var hemma idag. Nu ska jag
fortsätta titta på serier och hoppas på att jag får i mig ngn middag
sen. Än så länge har jag ätit drickyoghurt och nyposoppa. Hungrig.
Tjing på er som orkade läsa detta inlägg!!!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0